måndag 13 augusti 2012

En lyckad måndag.

...ska vi säga så?
Bra.

Vaknar tidigt och kollar klockan. Oj! Rekord! Inte kissat sen 01.15 och klockan är 05! Går yrvaket upp och uträttar mitt behov.
Kommer på när det skvalar som mest att jag visst skulle lämna urinprov på mitt morgonurin som skall vara mer än 4 timmar gammalt... Skit!
Bättre lycka nästa gång...?

Anders går till jobbet 6.45 och jag blir klarvaken. Håller mig från att kissa ända till 7.15. Hoppas detta
Prov blir godkänt idag hos barnmorskan!

Ligger vaken i sängen och smsar lite med Anders och slösurfar på telefonen. Går inte att somna om. Irriterande då Leon kommer in 7.47 och glatt utbrister:
"Jag har kissat i sängen, men det gör inget!"

Hoppas vi håller oss pigga och glada båda två idag när det inte hinns med vila mitt på dagen. Blir både besök på jobbet för att fylla i lite papper och sen får Leon följa med till barnmorskan där vi ska mäta magen och lyssna på hjärtljuden på den lille där inne!
Det blir mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar