söndag 19 augusti 2012

Söndag!

Ligger i sängen helt slut efter att ha gjort... Ingenting?
Leon sov hos sin fina mormor och goa Janne i natt. Mormor hade Leonabstinens då hon inte har Leon på samma sätt längre eftersom han bara är här varannan vecka.
Det kan man ju förstå!
Vi hade en bra dag tillsammans först alla tre och sedan begav de sig hem till Mormor och Janne för 100% uppmärksamhet!

Hem kom en glad Leon redan 10.30 i morse då vi hade bestämt bullbak med hela härliga familjen Lundblad. Det var glada grabbar som lekte idag kan jag säga!
Det blev en enkel lunch, minst sagt, innan Anders satte igång bakandet.

Vi andra satt och sällskapade och tittade på. Sen satt vi där i flera timmar och till sist blev det en avslutning med förlossningsprat och varsin STOR bulle!

Nu måste jag vila på sängen en stund för att få magen att lugna ner sig.
Går in i ny graviditetsvecka dagen till ära och nedräkningen har börjat...!





1 kommentar:

  1. Tack för lånet av mitt älskade barnbarn. Soligare och gladare "stor" pojke har jag knappast skådat. Och.........vilken tur att han kom ihåg tablettaskarna...........snacka om dåligt minne av mormor alltså :-)) Ett härligt slut på min semester.
    P.S: Janne hälsar och kramar till Leon och Er också.

    SvaraRadera