söndag 5 augusti 2012

Sunday sunday.

Började dagen med en shake, 1 Lergigan comp och 2 vitaminer som vanligt. Det är startdosen för att jag ska kunna börja dagen överhuvudtaget.
Nu är klockan ändå 10 och illamåendet sitter i som en irriterande tagg i hela mig. Känns svårt att vara på topp då!

Men skitsamma, det vänder ju om ett par 4 timmar...

Igår var vi bjudna på en inflyttningsfest i Romelanda hos Danijela och Christian men vi valde att tacka nej av den enkla anledningen att vi dels hade ångest över att lämna bort Leon och sen, jag är inget vidare partysällskap nu. Inte det att jag måste dit och lyfta festen. Men att känna sig besvärad av att inte bara kunna sitta konstant och ha ständig värk skulle bara förstöra mer än det gjorde gott.
Hoppas att festen igår blev superlyckad!!

Vi blev istället hembjudna till Annsofie och Tommie med barn. Blev en riktigt lyckad och mysig kväll! Grillning, FIFA för karlarna och mycket snack om udda läggningar! Tack underbara vänner!

Snart kommer Rikard, Johanna och Neo för att hämta Leon.
Jag och Anders ska göra nåt idag, oklart vad ännu...
Loppis tycker Anders. Dödsångest.
Han kommer bara vilja köpa mer saker som inte får plats!

Nä. Får skriva mer sen.
Måste få i mig mitt gift kaffe som jag precis börjat dricka igen efter 23 veckor av avhållsamhet.



Location:Tvetgatan,Kungälv,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar