onsdag 19 september 2012

Boa boa boa.

Tråkonsdag kan man kalla denna dag.
Bara en massa måsten och det värsta av allt, det förbannade Photoshop gör inte vad jag vill!
Jag ska redigera ca 400 bilder, helst innan helgen, och programmet vägrar öppna formatet NEF.
Vaaaaarför? Har försökt konvertera och ha mig sen kl 10 i morse. Nu ger jag upp...
Hoppas Anders kan lösa detta ikväll. Blir lite lätt stressad annars!

Jag har även tvättat alla kläder till vilddjuret i magen. Sorterat och gjort klart så man vet vart allt finns. Har köpt några nödvändiga pytteplagg men har även lite sparat från Leon, fått en del av Jezzie osv. Måste ha allt i sort och storleksordning så man inte köper en massa onödigt när vi har fina plagg vi faktiskt vill använda.

Ska även packa BB-väskan. Har såklart gjort mig en fin lista i anteckningar på iPhonen! Mycket man ska ha med och tänka på! Här är en liiiten del av den.


Det börjar närma sig... 60 dagar kvar idag.
så allt från 40-80 dagar med andra ord... Min gissning ligger på 10 november.
Då kommer nog en liten Julie.

Men om man får önska så ligger just nu en liten Melker på plats nummer 1 och vi vet ju hur det ör med pojkar, de kommer sällan ut tidigare än nödvändigt. Varför komma ut när det finns full service inne i magen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar