onsdag 5 september 2012

Hemmafru?

Skulle inte kalla mig det. Men det här med att vara hemma ofrivilligt är verkligen inte min kopp te!
Det är ju inte en uppsjö av människor som är hemma samtidigt.

Fast när jag väl tänker efter är ju Tess, Angela och Lisa hemma.
Men Tess har vart bortrest 1 vecka, Angela är sjuk så man vill ju inte störa ihjäl henne och Lisa träffar jag ibland.

Så här sitter jag och drömmer om saker jag vill göra.

En liten lista bara av vad som flyger förbi i huvuet, utan inbördes odning och tanke:

* Petersons krog på Kärringön. Ja tack!
* Åstol (Kanske är för blåsigt?)
* Tröstshoppa... inte läge va? (Kanske blir något på inredningspartyt hos Jennifer?)
* Träna... inte möjligt. Men ska prova nåt lättare snart igen.
* Hämta hem vagnen. Det kan jag ju faktiskt göra! Ska skriva ner den!
* Åka till NÄL och lära Anders vägen... Känner inte för att leka trafikpolis mellan värkarna!
* Baka kakor och frysa in (får bli närmre BF, annars äter nån hustomte på 1,96 upp dem...)
* Göra mer storkok så man har första tiden hemma. Ska nog knåpa på bra frysa-in mat.

Återkommer med fler alternativ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar