lördag 8 september 2012

Såhär får jag inte skriva...

Det känns som en riktig myslördag idag. Kallt men soligt. Hade vart så mysigt att ta på de fina nya bootsen och åka på nån höstig marknad....
Elakt av mig att skriva så, Anders våndas riktigt mycket över sitt helgjobbande. Hade vart så skönt om han kunde få vara hemma på helgerna så vi kunde ta den där mysiga lördagspromenaden efter frukosten ner mot Kungälv för en kaffe på ett fik.
Den dagen kommer snart, det vet jag. Får hålla modet uppe tills dess.

Sitter här nu med en stor mugg kaffe efter att ha startat morgonen med att köra Anders till bussen. Han cyklar vanligtvis men ikväll blir det 30x2:års fest i villa Arntorp så då går det snabbare om jag hämtar honom sen.
Laddar inför dagens tilltänka projekt, städa lägenhuset. Det gör tydligen inte sig självt?
Konstigt...
Jag får riktig ångest också om det gått över en vecka sen golven och framförallt badrummet polerades. Sån där göra som aldrig tar slut. Det tråkiga i detta tillstånd är att om jag kör mig ett röj hemma så blir jag invalido senare. Det får det dock vara värt idag för nu orkar jag inte se på det mer!

Vilket tråkigt vardagsinlägg det blev trots att det är en vacker lördag. Hoppas ni gör något vettigare idag som denna dagen egentligen förtjänar!

 
Katten säkerhetstestar babybjörnen så den håller för vilda bebisen!

1 kommentar:

  1. Haha ja, de har samma stil de där två. Kan det vara färgen må tro?:)
    Ser fram emot detta otroligt mkt med! Så vi båda rår om oss själva, det gäller även dig. Halva städningen räcker gott så tar du halva imon. Akta Kroppen:)
    Puss

    SvaraRadera