onsdag 26 september 2012

Vilken dag!

Trots att jag vart sjuk sen i söndags så tog dagen verkligen fart idag efter att jag sovit klart vid 12-tiden. Sov inte i ett sträck så länge men kände mig aldrig färdigsoven så lät mig själv att verkligen sova till kroppen tröttnade på det. Det var välbehövligt. Nu tror jag att min förkylning och bihålorna vill bli friska!

Efter att Anders vart och hjälpt sin kära mamma och mormor så åkte vi och köpte ett våffeljärn från Åviken. Tydligen det bästa på prisjakt och jag kan faktiskt hålla med om att det var bra. De blev riktigt varmt och resultatet blev kanon.
Jag passade även på att göra hemmagjord proteinrik müsli som jag kan äta med naturell yoghurt som mellanmål eller frukost.

Sedan bakade Anders och Leon dumlemuffins, som jag INTE tycker om. Men då slapp jag ju äta med, kanske man ska vara tacksam över!
Samtidigt byggde vi ihop en byrå till badrummet där blöjor och bäbiskläder ska få husera.
Känns skönt att allt hamnar på sin plats nu. Bara det där sista småpillet kvar.

Nu är kroppen helt slut och jag degar i soffan framför "Bonde söker fru" och tycker de flesta är allmänt pinsamma. Visst är det härligt med kärlek och jag unnar alla att få känna den. En del som ställer upp i dejtingprogram är lite för mycket bara!

Imorn ska jag redigera klart alla mina bilder i det fantastiska programmet Lightroom så att de kan levereras till sina ägare.
När hjärnan vaknar till ska jag sätta mig in i min nya kamera. Ingen större skillnad egentligen men småfinesser som är nya och som jag vill ha hundra koll på. När det kommer till systemkameror kan jag verkligen rekommendera att läsa bruksanvisningen noga så man kan få användning för kameran fullt ut.

Godkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar