fredag 19 oktober 2012

Älskade ni.

Ville bara få sagt att:

Mina vänner och min familj, ni är det bästa som finns i hela världen!
Jag är så fantastiskt lyckligt lottad som har Er. Med åren har somliga sorterat ut sig själva och somliga visat sin kärlek ännu mer och det är en process som pågår ännu. Jag känner mig så trygg i att veta vilka som finns där i lycka och olycka.

Sen vill jag också bara få berätta att jag har världens finaste sambo som har vuxit så otroligt mycket på många plan sen vi träffades!
Jag är så förbannat stolt över dig ska du veta! Jag förstår verkligen att en del avundas den resa du gjort och det vi har, för det är ta mig satan en resa som slår allt! Du är BÄST!

Jag älskar Er!!




1 kommentar:

  1. Så ÄR det!!! Fattar inte att andra människor inte kan glädjas med en istället för att vara avundsjuka. Det är ju så att bara man själv kan jobba sig mot rätt väg och samarbete är ett måste när man är ett team och det är ni två. Det är så härligt att se. Var stolta över det. Och jag håller med i allt du har skrivit ovanstående. Kram Mamma

    SvaraRadera