fredag 5 oktober 2012

Lite bloggtorka

Jag gör inget annat än att vara trött just nu. Orkar knappt med några måsten. Helt hysteriskt.
Idag har vi i alla fall parkerat bilen på maxi och gått till Västra gatan och ner ytterbyvägen och tillbaks igen. Alltid något?
Bäbis trycker på något helt fruktansvärt nedåt så det känns som om jag bär på ett väldigt tungt bowlingklot långt nere i bäckenet. Underlig känsla.

Jag kan nog också påstå att jag överskridit intaget av frukt per dag. Kan inte sluta tänka på frukt, fastän det ger mig sån hemsk halsbränna.

Så idag har jag dragit i mig 750 ml av Chiquita smoothie (igen!)



Sedan toppade jag det med ett paket Proviva Jordgubb



Nu står Anders dessutom och gör en stor skål fruktsallad till mig, igen!

Hoppas jag blir piggare i helgen här så energin flödar när Leon kommer på söndag. Jag/vi saknar honom något otroligt!
Detta barn, han får mig att svämma över av känslor!

Nu är det dags för veckans avsnitt av "Sons of anarchy".
Sedan tar vi det lite lugnt på det, mycket nu!

Trevlig helg på er energiknippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar