söndag 14 oktober 2012

Lika samma

Här ligger vi, halv fem på morgonen och pratar.
Anders som druckit 10 öl+ och jag med vilda bäbin i magen. Han säger att han mår dåligt, välkommen till min värld! Inte för att tycka synd om mig själv då vi har lyckan att få något fantastiskt alldeles snart...
Men nu har jag mått som en redigt bakfull i över 8 månader.
Man kan uttrycka det så att jag saknar inte en fylla någonstans! Jag saknar att kunna ta ett glas eller två, men full? Nej tack!

Min mardröm är att må såhär en dag till i mitt liv efter vilda bäbin är ute.
Det värsta är att jag kommer glömma det.
Kroppen är....fantastisk?

2 kommentarer:

  1. Har det redan gått 8 månader! Jisses va tiden rusar iväg!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja... Sjukt! Nu är det nedräkning!!!
    Kram

    SvaraRadera