tisdag 23 oktober 2012

Fabulous Tuesday.

Leon piggnade på sig igår kväll. Allt försvann och medicinerna bet på hostan, så det var en glad kille som kom in kl 8.00 imorse! Han fick gå till dagis och leka som han längtat så efter. Själv gick jag hem och la mig igen och vaknade strax efter elva. Helt galet, jag sover och sover och sover, men aldrig blir jag piggare. Vaknade essutom med känslan av reumatism i händerna och insåg att det var svårt att stänga ihop fingrarna. Svullen!

Nu, efter att ha redigerat klart ett fotoprojekt så ska jag in med bilen för lite lampbyte bla.
Roligare än så blir det inte. Leon hämtas klockan fyra och kvällsmaten intas i Duvesjön hos den andra Dahlgren-familjen.

Håll tummarna för att bäbis kommer ut om 2 veckor ungefär så vi får tillbaks energiknippet Anna!
Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar